Tanuki
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/8
|
Wysłany: Wto 15:37, 30 Sty 2007 Temat postu: Walka |
|
|
Jak wszyscy już wiedzą, w grze istnieją trzy możliwości unieszkodliwiania przeciwników: bronią białą, łukiem/kuszą lub też magią. Ogólnie niski poziom trudności zlecanych nam misji powoduje, że w zasadzie każda technika jest równie dobra i nie ma możliwości wkopania się przez źle przemyślane inwestycje punktów doświadczenia. Warto jednak mieć na uwadze kilka wskazówek.
Broń biała – najbardziej bezstresowy i laicki sposób eksterminacji wszelakiego ustrojstwa. Gdy walczymy w zwarciu dość ważną rolę pełnią uniki, wykonywane przez wciśnięcie bloku + dowolnego klawisza kierunkowego. Jest to podstawa w walkach z większością bossów, kiedy to dynamiczne przemieszczanie się z miejsca na miejsce umożliwia nam trafienie w czuły punkt.
Walka na dystans – przy dobrze opanowanym accuracy jesteśmy za pomocą broni dystansowej odstrzelić praktycznie wszystko. Wydaje się, że łuk jest o wiele fajniejszym wyborem niż kusza, głównie ze względu na możliwość regulacji siły uderzenia (im dłużej przytrzymamy przycisk, tym mocniej naciągniemy cięciwę) oraz wygodniejszy system celowania w trybie FPP, nie mówiąc już o fakcie, że stosunkowo łatwy do zdobycia Skorm’s Bow jest bronią po prostu wymiatającą. Gdy atakujemy większą grupę przeciwników, warto już z dużej odległości skasować przynajmniej jednego z nich efektownym headshotem.
Magia – szkoląc się w sztukach magicznych nie wolno zapomnieć, że ważniejsza jest jakość zaklęć niż ich ilość; tym samym bardziej opłaca się inwestować spore ilości doświadczenia w kolejne poziomy wtajemniczenia danego czaru, niż uczyć się nowych. Większość czarów na 3-4 poziomie jest w stanie samodzielnie ustawić nas w walce. Szczególną uwagę zwrócić należy na Enflame (używając tylko tego czaru wygramy 95% starć, w tym z bossami), Multi Strike (genialne, gdy jesteśmy dobrzy w walce bronią białą – gwarantuje kilka nieblokowalnych trafień za każdym załadowaniem) oraz Physical Shield (kluczowe w nakręcaniu wysokiego Combat Multipliera).
Informacje zaczerpnięte z poradnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|