Imperium Fable
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Imperium Fable Strona Główna
->
Informacje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin i Forum
----------------
Regulamin
Nasze Forum
Użytkownicy
----------------
Wszystko o nas
Fable
----------------
Ogólnie o grze
Pomoc
Triki
Informacje
Inne
Misje
----------------
Złote misje
Srebrne misje
Brązowe misje
Download
----------------
Fable
Save
Inne dziedziny
----------------
Kino i telewizja
Muzyka
Literatura
Inne gry
Inne Fora
Offtop
Śmietnik
----------------
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tanuki
Wysłany: Wto 15:37, 30 Sty 2007
Temat postu: Walka
Jak wszyscy już wiedzą, w grze istnieją trzy możliwości unieszkodliwiania przeciwników: bronią białą, łukiem/kuszą lub też magią. Ogólnie niski poziom trudności zlecanych nam misji powoduje, że w zasadzie każda technika jest równie dobra i nie ma możliwości wkopania się przez źle przemyślane inwestycje punktów doświadczenia. Warto jednak mieć na uwadze kilka wskazówek.
Broń biała – najbardziej bezstresowy i laicki sposób eksterminacji wszelakiego ustrojstwa. Gdy walczymy w zwarciu dość ważną rolę pełnią uniki, wykonywane przez wciśnięcie bloku + dowolnego klawisza kierunkowego. Jest to podstawa w walkach z większością bossów, kiedy to dynamiczne przemieszczanie się z miejsca na miejsce umożliwia nam trafienie w czuły punkt.
Walka na dystans – przy dobrze opanowanym accuracy jesteśmy za pomocą broni dystansowej odstrzelić praktycznie wszystko. Wydaje się, że łuk jest o wiele fajniejszym wyborem niż kusza, głównie ze względu na możliwość regulacji siły uderzenia (im dłużej przytrzymamy przycisk, tym mocniej naciągniemy cięciwę) oraz wygodniejszy system celowania w trybie FPP, nie mówiąc już o fakcie, że stosunkowo łatwy do zdobycia Skorm’s Bow jest bronią po prostu wymiatającą. Gdy atakujemy większą grupę przeciwników, warto już z dużej odległości skasować przynajmniej jednego z nich efektownym headshotem.
Magia – szkoląc się w sztukach magicznych nie wolno zapomnieć, że ważniejsza jest jakość zaklęć niż ich ilość; tym samym bardziej opłaca się inwestować spore ilości doświadczenia w kolejne poziomy wtajemniczenia danego czaru, niż uczyć się nowych. Większość czarów na 3-4 poziomie jest w stanie samodzielnie ustawić nas w walce. Szczególną uwagę zwrócić należy na Enflame (używając tylko tego czaru wygramy 95% starć, w tym z bossami), Multi Strike (genialne, gdy jesteśmy dobrzy w walce bronią białą – gwarantuje kilka nieblokowalnych trafień za każdym załadowaniem) oraz Physical Shield (kluczowe w nakręcaniu wysokiego Combat Multipliera).
Informacje zaczerpnięte z poradnika.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin