Imperium Fable
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Imperium Fable Strona Główna
->
Regulamin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin i Forum
----------------
Regulamin
Nasze Forum
Użytkownicy
----------------
Wszystko o nas
Fable
----------------
Ogólnie o grze
Pomoc
Triki
Informacje
Inne
Misje
----------------
Złote misje
Srebrne misje
Brązowe misje
Download
----------------
Fable
Save
Inne dziedziny
----------------
Kino i telewizja
Muzyka
Literatura
Inne gry
Inne Fora
Offtop
Śmietnik
----------------
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tanuki
Wysłany: Wto 7:52, 30 Sty 2007
Temat postu: Regulamin
~~ I Zasady ogólne: ~~
1.1. Na Forum obowiązuje zakaz umieszczania zdjęć i treści pornograficznych.
1.2. Na Forum obowiązuje zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
1.3. Użytkownik Forum nie może umieszczać na nim wypowiedzi naruszających obowiązujące prawo, dobro innych osób, zawierających słowa i wyrażenia wulgarne, wzywających do nienawiści ani łamiących zasady netykiety.
1.4. Zabrania się usuwania i edytowania postów, gdy ktoś na nie odpowiedział w stopniu mogącym naruszyć spójność dyskusji.
1.5. Nowe tematy zakładamy w miejscu do tego przeznaczonym - tematyka postów ma odpowiadać kategorii, w której temat zostanie zamieszczony. Temat postu powinien świadczyć o jego zawartości.
1.6. Posty należy pisać na temat - zbaczanie z tematu, tzw. off-topic jest podstawą do usunięcia posta.
1.7. Użytkownikom zakładającym dodatkowe konta na Forum w celu spamowania Forum lub w celu ominięcia nałożonych kar będą nadawane ostrzeżenia na wszystkie posiadane konta
1.8. Nie piszemy swoich postów jednego pod drugim - jeżeli chcemy coś dodać edytujemy w tym celu poprzedni post.
1.9. W postach i nazwach tematów nie należy pisać DRUKOWANYMI LITERAMI całych zdań. (Pisanie w ten sposób w Internecie oznacza tyle co krzyk.)
1.10. Pisać należy zgodnie z zasadami języka polskiego i ortografii. Post ma być czytelny i zrozumiały.
1.11. Wszystkie sprawy prywatne załatwia się poprzez PW (Prywatne Wiadomości).
1.12. Posty i tematy bezsensowne, zdublowane i odbiegające od dyskusji (tzw. spam i emot spam) będą usuwane.
1.13. Goście odwiedzający forum nie mają prawa udzielania się w żadnych tematach czy zakładania nowych, by uzyskać taką możliwość trzeba się zarejestrować.
1.14. Tzw. nekroposting, czyli ożywianie bardzo starych tematów poprzez dodanie postu nie na temat jest zabroniony.
~~II Administratorzy, Moderatorzy:~~
Są użytkownikami ze specjalnymi uprawnieniami i obowiązkami dlatego też powinni być traktowani z szacunkiem.
Administratorzy, Moderatorzy mają prawo:
2.1. Otwierać tematy przyklejone i ogłoszenia.
2.2. Zamykać tematy.
2.3. Edytować posty (z uwzględnieniem zasad moderowania zamieszczonymi niżej).
2.4. Usuwać posty.
2.5. Stosownie ukarać wybranych użytkowników.
2.6. Przenieść post/wątek do działu właściwego tematycznie.
~~III Przewidziane środki przywoływania do porządku:~~
Moderator lub administrator za złamanie zasad Regulaminu może zastosować następujące środki:
3.1. Usunięcie posta.
3.2. Upomnienie forumowicza poprzez PW.
3.3. Nadanie ostrzeżenia wraz z uzasadnieniem użytkownikowi. .Administrator może zwiększyć wartość ostrzeżenia stosownie do przewinienia użytkownika Forum.
3.4. Administrator może w przypadku poważnego lub uporczywego łamania zasad zbanować użytkownika tymczasowo lub permanentnie.
~~IV Kasowanie użytkowników:~~
4.1. Administratorzy zastrzegają sobie prawo masowego usuwania użykowników w celu usprawnienia działania Forum.
.
~~V Postanowienia końcowe:~~
5.1. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do dodawania nowych oraz modyfikowania starych punktów niniejszego Regulaminu.
5.2. W razie wątpliwości lub pytań np. co do zasadności otrzymania ostrzeżenia, użytkownik wpierw kontaktuje się z osobą, która wystawiła ostrzeżenie.
5.3. Drugą instancją odwoławczą jest administrator odpowiedzialny za porządek na Forum
5.4. Ostatnią instancją odwoławczą jest cały zespół administratorów i moderatorów podejmujących decyzję zwykłą większością głosów.
Zasady dodatkowe jakimi winni kierować się moderatorzy Forum:
- bezstronności - tego pojęcia nie trzeba chyba objasniać,
- jawności - użytkownicy mają prawo wiedzieć, kto i z jakich względów zmoderował (usunął) ich wypowiedź, oraz generalnie, kto imiennie jest moderatorem Forum.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin